Stranden o sånt

Idag har jag fått håret fixat av Carris, hon slingade utväxten på mig=) Tack för det sis! Sen blev det e n tur till stranden där vi mötte upp Helena o Zelma. Va suuuuperfint vatten och varmt o skönt i luften!
Nu har vi ätit en god LCHF middag:
Syns inte så bra men det e grillad kylling med ceasarsallad. Har kört den här dieten en vecka på måndag och då ska jag väga o mäta mig!
Har ju vart i smöris ett par dagar, så här mysigt hade vi det:
Vi sjunger för Mallis som fyllde 14 år i måndags!
Smoothie till Milo
Tittut!
Milo i poolen!
Trötta hundar söker skugga!

Milo o Malla spela gameboy
En tur till cement i borstahusen
Dessa fiiiina presenter fick vi av Camilla o Anders o Robin, tack snälla!

Njut av sommarkvällen, imorrn ska det ju komma regn igen!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack älskade Jenny för fint inlägg och underbara bilder. Kanske lånar några till min blogg

kram mamma och mormor

2010-07-17 @ 10:17:11
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Fan vad fin bild på alla hundarna.. när de är samlade! :D

2010-07-18 @ 12:21:44
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com