En helt vanlig kväll i Viken!

Hehe vilken underbar avslutning på kvällen!
När Milo hade fått mat o lekt lite gjorde jag min middag...LCHF mat....ryggbiff med greksik sallad, brysselkål och beasås...nice. Sen ringde min underbara väninna Miranda och frågade om jag hade lust att ta ett glas vin på deras båt...jag sa att Milo skulle sova och tackade nej. Såklart ville han inte sova utan vi gick på en långprommis istället...ner till deras båt i vikens hamn. Oj vilken underbar kväll vi fick! Så här såg det ut:
Milos feber försvann sen och han mådde mycket bättre! Busade med Mirandas barn på båten!
Sötisar och världens bästa!
När David slutade jobbet kom han o hämtade oss....
Friends 4-evah
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com