Nyår i bilder

Syster yster Caroline fyllde 24 år på nyårsafton så vid 14 åkte vi dit för att fira henne:



Grattis världens bästa Carris! Milo hade nya skjortan på sig som han fått av faster Veronika med familj!



Patrik besrättade om sin skidresa och hur hans skidor åkte isär o så även hans byxor...haha



Ida o Pitte chillar



David med kaffe och ananaspaj...



Barnen höll sig sysselsatta



Bra kort...alla tittar bort



Todeloo



Ida spelar o David luftspelar trummor...hehe

Tack Carran för den fina festen och all god mat/dricka=) Va härligt att du nu ska på både helkroppsmassage och ansiktsbehandling!

Sen åkte vi hem och gick ut med Kenzo o fixade oss lite innan vi drog vidare till nästa fest. Nyårsfirande hos familjen Winther=)



Vi delade upp maten, så Jos o Bart fixade toast skagen till förrätt, Winthers fixade huvudrätten som bestod av fylld fläskfilé och potatisgratäng och vi fixade chokladtårtan till efterrätt!



Zelma o Noah



Jag som e van vid 25 +grader hemma hos oss höll på att frysa ihjäl under kvällen (aa nästan iallfall) så Helena o robert försåg mig med varmare kläder:



Snyggt va=))



Kidsen höll sig vakna tills det va dags för huvudrätten...de fick ett varsitt rum att sova i!



Bart o David va nyktra och drack Coke!



Tack fina familjen Winther för en superduper trevlig nyårsfest=)



David serverar den goda chokladtårtan



Vi trotsade den -13 gradiga kylan o gick ut för att kolla på fyrverkerierna och för att skåla in det nya året



När vi väl kom hem tog jag en varmdusch och efter det fick jag feberfrossa o typ 40 graders feber och skakade hela natten (under mitt duntäcke). Fick sovmorgon till 11.20 och då hade David fixat frukost och städat hela lägenheten. Kände mig mycket bättre...tror allvarligt att jag är allergisk mot kylan...Fick en rygg o fotmassage av David...bra start på det nya året!

Nu vaknade visst Milo o nu e det dax för David att gå upp!

Njut dagen!



Kommentarer
Postat av: moncan

jattefin klanning du hade pa nyar - inte for att hela syns...men det jag ser ar jattefint ju...o skarningen kring bysten passar dej skitbra...hihi...har aldrig sett dej i liknande klanning...

ser att du har nya halsbandet oxa - va fint!!!

hor av dej nar du hinner...

kram

2010-01-02 @ 17:04:11
Postat av: Ida

Vad kul ni såg ut att ha ;) Synd vi inte firade ihop!

2010-01-02 @ 17:17:28
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com