No more otur tack!

Idag har varit en dålig dag...du vet en sån man gärna vill glömma...Natten va megajobbig...Milos tänder växer så det knakar vilket göra honom grinig och mammig. Det började med att Davids jobb hade ett fel på sina lönesystem vilket resulterade i att ingen fick lön idag...efter många om och men så ska lönen komma inom några dagar istället...det får vi ju verkligen hoppas...Sen åkte vi på babysång och av en slump kollade vi upp vad försäkringskassan skulle betala ut imorgon...en tredjedel av det jag brukar få...så det vara bara att ringa dit och bli nummer 199 i telefonkö...till slut fick jag hjälp och de erkände att felet var deras och att rätt summa pengar skulle va på kontot på onsdag...blää. Sist men inte minst så har vu ju haft underbart söta lilla Elvis här på prov, vilket inte alls gick bra. Han skötte sig utmärkt, det var jag som inte orkade torka kiss o bajs hela tiden +  passa så inte Milo kröp i det. Så han inte tog Mils leksaker och så vidare. Han var så go o ville bara ha kärlek...vi försökte men jag kände med en gång att det blev för mycket. När vi var ute på promenad så drog hundarna åt olika håll...jaja, satte ut en annons o en tjej från Malmö svarade med en gång att hon väntat i ett halvår på en hund som Elvis. Kärlek vid första ögonkastet...så nu har Elvis fått flytta till Malmö o jag hoppas såklart han får det underbart där=) Lilla söta Elvispojken:



Det värsta var faktiskt att han var så underbar och så otroligt snäll att jag blev mer o mer kär i honom för varje sekund som gick...men visste i mitt hjärta att det inte skulle funka...därför tog jag detta beslut så snabbt. Ville ju inte att han skulle fästa sig vid oss heller.



Hejdå underbara Elvis!

Så här tokiga var jag o David efter allt elände idag:



Igår var vi hos mamma...där passade jag o Milo på att mysa lite:



Coola Johan va på besök:



Vår solstråle



O så hade jag o jos shoppat i samma affär...CRAZY



Daddy loves me=)

Ok min vän, ha en sköön kväll. Nu ska jag snart kolla på familjen annorlunda och imorgon väntar en ny härlig dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

vilka fina bilder...jag änkte koma ut till er imorgon om det går bra:)

2010-01-25 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com