Mys, Bus och en överraskning

Hej på dej min vän!
Igår hade vi Nois på besök, Carran hjälpte till att vara barnvakt då Jos o Bart tränade...buspojkarna hittade vi i Milos rum:



Av nån underlig anledning älskar Milo att dra fram alla blöjor o leka med dom...Noah oxå.



Igårkväll såg vi into the blue 2, not so good...det som va bra va att det spelade in filmen på hawaii - waikiki där vi bodde!!



På mornarna har vi mys på hög nivå...



Innan idag sa David att han skulle till affären ett ärende...det tog ett tag innan han kom hem o jag undrade var han höll hus...när han kom hem sa han att han hade en överraskning till mig...han hade varit iväg o köpt ett träningskort på friskis...jag har velat börja träna länge och så nu kan jag äntligen börja. Jag o Jos ska på afrodans ikväll. Så gullig han e min David, världens bästa kille!

Nu ska vi ta en tupplur o sen e det träning för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken söt bild på Milo och David!! Den sista! Aww så söt.:)



Vill förresten också börja träna ju..

2010-01-27 @ 17:11:49
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com