Jos städar

Sitter uppe hos Jos...pojkarna busar på golvet, jagar varandra hela tiden och Josse dammsuger. Bart e på gymet och David e nere i hos oss o spelar xbox. Imorse var jag o jos o tränade...nice va det men oj sicken träningsvärk jag har sen sist. Nu blir det 1-2 dagars vila till nästa pass. På vägen hem sa jag att jag skulle laga nån god sallad till lunch men det behövde jag inte för det hade nämligen david fixat till mig som stod klar på bordet när jag kom, thanx honey!
Nu ska vi ta en kopp kaffe och springa efter våra buspojkar...jag e så trött medans jos har energi till 1000, hon har ju tränat 1 månad mer än mig nu. 

Så här ser det ut nu: Josse drar dammsugarn över hela lägenheten o Milo o Noah kryper snabbt efter, det bästa de vet verkar vara att resa sig upp på dammsugarn...

Igår va vi i Landskrona o badade med Veronika o Thomas med kidsen, jättetrevligt hade vi o tack snälla för allt=)) Fredagkvällen firade vi som vanligt med ryggbiff och ett glas rött!

Oki nu ska jag hjälpa Jos, ha en skön lördagkväll....

ps. Jos sa precis till barnen, Nu behöver jag inte moppa eftersom ni har dreglat överallt!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Dregelkillar ;)

2010-01-30 @ 20:05:27
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com