jobb & sånt

Oj vilken dag det har varit. Jag är helt slut, men det e ju kanske inte så ovanligt. Överlycklig över att ha fått sovit 6 timmar i natt. Ammade kl 24 och sen gick vi upp kl 6.  Dock vaknade jag 2 ggr däremellan då Milo va ledsen men David tog honom. Vi kollade på min nya favvoserie, John, Kate + 8...handlar alltså om ett par som har 8 småbarn...wow. Käkade frulle o fixade iordning oss för vår tripp till jobbet. Jättekul att hälsa på alla. Manuela är ju nästan sprickfärdig nu, hennes BF är om 2 veckor. Har vi tur hinner hon med en sväng hit nästa vecka:



Milo satt bra på hennes kula=) Min chef Ulrika var oxå där med hennes kille som föddes 2 månader innan Milo. De 2 nya vikariena och så chefen, Ulla-B och lönetjejerna såklart. 

I går tog vi tåget till Halmstad:



DubbelD e så söt...han bara, såå kul att åka tåg, det måste va typ 10 år sedan jag gjorde det=) Jag köpte en stor latte med från espressohouse och så lite annat gott oxå. Carris & Jens var barnvakt och när vi väl kom upp hämtade han som ägde bilen oss. Supersnälla människor som bjöd på lite mat och sånt innan vi skrev papper o for därifrån. Vi var så nöjda hela vägen hem. Det var mörkt så jag kunde inte ta några bilder på bilen o idag har jag inte hunnit. Men vi är supernöjda o bilen e i så gott som nyskick!

Sen kom mamma o carris hit på lunch som josse hade gjort. Megagod linssoppa o bröd. Sen kom Helena o Zelma. Jag var dock för trött för att följa med på långprommisen så mamma tog med Milo o Carran tog Kenzo och följde me. Jag fick alltså sova...underbart! 

Nu har vi ätit ryggbiff o potatisgratäng. Milo sover och vi ska kolla på en ny film med Jen Aniston. David hade med sig blommor hem idag, så söt o go han é:



O så en bil på den fina canvastavlan Milo fick i  doppresent av Jenny o Sirri:



Imorgon ska vi nog åka o bada med Milo. De har byggt en ny anläggning här med stor ångbastu o bubbelpool. Får se om vi får me oss grannarna oxå!

ha det gött min vän

  

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad bra att ni är nöjda med bilen! :D

2010-01-15 @ 21:02:44
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com