Besök i massor=)

Gomorron!
Nu ligger Milo o sover...han va uppe vid 7 idag...det e riktig fart på honom nu...kryper o kryper o kryper...

Igår hade vi en massa besök...Först kom Jenny o Domme med son otroligt fina hund Kendo. Vi hade bestämt att vi skulle ta ut hundarna o låta dom busa...Josses Daisy som annars e så tuff o cool blev lugn som en filbunke när hon träffade Kendo:



Kendo



Domme hade verkligen pli på honom och inspirerade mig till att få Kenzo lika lydig. Tex så fick hon honom att sitta still vid vägkanten till en bil körde förbi...då var han lös och ca 20 meter framför henne...wow säger jag  bara! Vi gick en riktigt lång prommis (Kenzo fick stanna hemma).



Så sen när jag o Josse va ute själva med hundarna lät jag Kenzo vara lös nästa hela tiden. Josse säger att jag måste bli tuffare som ledare och våga lita på honom, han e ju världens snällaste men jag kopplar honom ändå när det kommer andra hundar (det gjorde inte domme och kendo bara traskar förbi utan att bry sig):



Sen fikade vi uppe o Bart o Josse. Bart hade gjort sina berömda cookies...lite senare kom Minna, Jocke o Mandis på besök. Då blev det en massa bebissnack o ännu mer fika. Manda e såååå söt o var verkligen superduktig med pojkarna. Ville byta blöja, hålla handen och leka hela tiden:



Det var en supertrevlig dag=)

Nu tänkte jag skriva i Milos böcker o klistra in lite bilder. Det e ju så mycket som ska fyllas i i mitt första år boken. Igår beställde jag typ 200 kort som ska in i album. Fotar ju så mycket hela tiden o ifall datorn skulle krascha försvinner ju allt så det e ju ett måste att printa ut allt + att det e mycket roligare att kolla i album tycker ja. Tänkte även skriva ut allt jag skrivit på bloggen (det blir mycket) när Milo blir ett o göra en bok av det. Så när han blir stor vet han vad vi gjorde varje dag i hans första år i livet!

Njut dagen kära du!

Puss 

 

Kommentarer
Postat av: moncan

va duktig du e...jag blev mega motiverad att ta tag i mollys album nu. ha en toppen da. kram...

2010-01-07 @ 14:58:02
Postat av: Ida

Åh, vad roligt med album. Vill också skriva ut alla mina bilder sen studenten mm. Tänk liksom om ens dara kraschar en allt för vacker dag.. No way



Puss miss you

2010-01-07 @ 17:20:41
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com