Pleasepleaseplease

Hejhej min kära vän!
Skulle vart hos Jos för 5 min sen men lillplutten sover (mina storasyskon kallar mig för pluttis)...jos ska ha mammafika för hennes jobbkompisar och deras bebbar...hon håller på att baka bröd och fixa o jag ska att jag skulle hjälpa till så fort Milo vaknade från sin morgontupplur. Natten har varit jobbig igen, David snarkar som en galning...jag drömmer konstigt...typ att Milo inte ligger i sin säng och kryper runder så jag vaknar med ett ryck och bara letar efter honom och till slut hittar jag honom såklart i sin säng...aja får ta igen sömnen när jag blir gammal...
Hann aldrig hämta paketet igår utan hämtar det idag istället. Mamma kommer hit efter lunch och hänger med oss ett tag, nice!
Näe nu måste jag fixa iordning mig, Bart kommer ju snart ner o ska sitta här o plugga eftersom han inte vill hänga med oss brudar...hehe.
Förresten så e det ju dragning av resan på lördag...pleasepleaseplease låt oss vinna!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com