Party

Gomorron!
Sitter i morronrocken och har druckit lite kaffe...Milo kryper runt mina ben och vill hitta på hyss...David har sovmorgon idag så jag fick gå upp vid 7 tiden, men det e helt ok eftersom Jon Kate + 8 börjar då. I lördags hade jag kalas... Jos hade bakar peanutbutter cupkaes



Som blev såå goda, jag hade bakat kanelbullar...hehe nyttigt va! Fick ett fint förkläde som jag önskat mig:



Fast turkost, tack söta syskon för det!

O så fick jag fina orkideer som jag så gärna ville ha, älskar verkligen orkideer o förtillfället blommor inga av dom jag har här hemma så det var kanon att få nya=)
Fick även te, silikongrytlappar och pengar...tacktack alla ni som var här o uppvaktade mig!





Bonzo o BusJohannes=)



På kvällen bakade vi pizza o partade lite...kollade på melodifestivalen o spelade spel. Carran o Malla sov här oxå!



Nice!

Igår hade jag ett speciellt möte med en speciell person...berättar mer om det en annan dag!

Nu ska jag mysa med min son!

Önskar dig en lovely day!!

Ps. Imorgon fyller min älskade systerdotter Molly 1 år...



Kommentarer
Postat av: malla

tack för allt jenny <3

Älskar dig <3

2010-02-22 @ 13:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com