Måste erkänna en sak...

Aloha!

Nu e vi mätta o belåtna efter en god söndagsstek...har inte vilat nånting idag o e supertrött efter en rolig dag. Först så gick jag o jos med pojkarna till kyrkan, det var barnens gudtjänst och prästen läste upp alla som döptes 2009 samt bad en bön o tände ett ljus för dom. Vi fick även en fin gåva. Barnkören sjöng oxå...det var väldigt stämningsfullt med fullsatt kyrka. Pojkarna satt/dansade o ålade sig genom sångerna=)) Eva, Judith och Simon o Johannes var oxå där. Tack för att ni kom, det var roligt att få träffa er! David jobbade så han kunde inte komma mé.



Efter det så bjöd jag Jos på linssoppa och hemmmagjord hummus som pålägg på mackan...till det drack vi gurkvatten, hade tänt rökelse o spelade indisk musik...haha va kul det va när Bart tittade förbi...trodde vi va koko tror ja=) Jos o jag snackade om att vi ska göra en detox och bara äta nyttig vegomat i en månad...

Sen så bajsade pojkarna på sig...ordentligt så det blev till att låta båda få duscha, oj va kul de hade:



O såg här såg det ut när David skulle byta på Milo:



Sen bjöd Jos på en supergod smoothie och nötter och vi kollade hus på hemnet...

Nu e det verkligen dax för mig att ta det lugnt, Milo sover och David o jag ska kolla på tv...måste erkänna en sak...jag har blivit hooked...på paradise hotel, kollar på alla avsnitt på nätet, e på avsnitt 13 av 40 nu...blää varför började ja, har suttit upp till långt in på natten o kollat...e sjukt bra o dåligt på samma gång.

Ok ha en skön kväll min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com