Gästinlägg

Eftersom att jag inte har en egen blogg lånar jag Jennys en liten stund.

Massa chill har det blivit i viken idag. Jenny fixade käk och jag fixade kärleksmums/mockarutor/snoddas. Gott käk med bästa sällskapet. Dock ett himla väder, inte så kul för de som ska ut på vägarna men himla mysigt om man sitter inne. Blev en promenix med Jenny och Kenzo innan, snö i drivor överallt.

Milo är söt som socker och Noah likaså. Josse och Jenny är himla bra, David och Bart också. Tack för en mysig dag:)

Här kommer lite bilder från dagen som gått

 



Nu blir det finalen av paradise hotel, inte för att jag har sett ett enda avsnitt men ändå.

Ha det fint...PoK Carran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com