E vi lika eller...jag o Milo?

Du skulle sett oss nu...megastor godisskål framför oss. Ska kolla lite på lets dance och sen en film...david dansar som en robot och e crazy som vanligt=))

Idag har Milo mått bättre och det känns som om han e frisk nu, äter bra gör han oxå...men vi får se hur natten går. När jag var liten fick jag ibland bada i diskhon...o det fick Milo göra idag:



Hey Buddha



Från början var han lugn o sansad...jag tänkte precis sätta mig med en latte och läsa en tidning på en stol framför honom...och vips så byttes lugnet ut mot en massa plaskolek=)



Milo o Kenzo e typ världens bästa kompisar...



Pusssss

Förresten...här e en bild på mig när jag var liten...sitter i pappas knä:



E vi lika eller...jag o Milo...



Ha en skön kväll...


 

Kommentarer
Postat av: margit

Han är bara sååå sööt<3

Kenzo är så snäll !

Visst är ni lika OMG<33



HA en bra kväll hälsa alla<32

2010-02-26 @ 21:07:48
Postat av: Hargitta

OMG Ni är sjukt lika kan mna vara såååå lik det trodde jag inte. först trodde jag att det var milo på dom gamla korten :) jag ser ingen skillnad

kram

2010-02-27 @ 09:07:43
Postat av: Carran

omg vad söt han e lilla milo:)o som han linar dig när du var liten:)puss

2010-02-27 @ 13:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com