Vem väckte mej...

Godmorgon!
Nån kokkosboll ringde o väckte mig kl 6. Va nån full kille som sa...hallå, jag ba: vem e det, ingen sa han, ja sa, va vill du: ingenting sa han. Hejdå sa ja, hejdå sa han. Hallå, sikken nöt, väcka mig på min lediga dag. Blää. Så jag gick upp o åt gröt, o ska nu ut o springa med Kenzo. De andra sover gott.
Häromdagen hittade vi Milo så här:
Vi har haft en extra säng stående på hans rum då vi har haft gäster här i sommar och eftersom Josse snart kommer har vi inte tagit bort den. Men Milo ville läsa och då tog han saken i egna händer. Ställde sig förmodligen på sängen och sen på knopparna till byrån. busunge där=)
Kolla in Milos min=)
I fredags var vi o köpte regnställ och reflexväst till Milo. Perre till vintern!
O så strumpbyxor som jag tycker är jättebra för barn att leka i. 20:- på rea:
Köpte allt på babyland.
Här spanar Milo efter daddy och Kenzo...så skriker han DADDY DADDY DADDY så hela området hör!
Tjoho!
Sen fick vi ett ryck o åkte till Maria Park igår, de har en jättefin lekplats där:
O just ja, jag var hos frissan igår. Ville bli av med det superblonda, men e rädd för att det blev för mörkt nu???
Nu ska jag ut o springa.
Ha en bra söndag min vän!

Kommentarer
Postat av: susanne

Jättefin färg på håret och vilka härliga bilder och dessutom en hel hög

ha det gott älskade dotter! Hälsa David och Milo

kram mamma

2010-08-29 @ 10:09:00
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Idaaaaaaa

skitfint hår:D mkt fint nu till hösten..

2010-08-29 @ 15:22:07
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Jossan

Velpella där, du blev ju riktigt fräsch syster! Släpp det, du är skiiiiiitsnygg!

2010-08-29 @ 23:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com