Fooootboll

Tänk at helgen snart e över igen...går så sörens fort tycker jag. Börjar bli mycket att göra på jobbet nu så dagarna går snabbt. Idag har vi varit i smöris och hängt med familjen. Igår va Simon här o hängde, spelade lite fotboll o åt gott:
Ikväll ska jag:
laga mat
städa garderoben
börja läsa en ny bok, sista delen i twilight som jag fick låna av Ida
Ajust de, igår tränade jag med en personlig tränare...skitbra var det och tänkte signa upp mig senare i höst. Så träffade jag Ida idag, för första gången på hela sommaren. Hon var ju på Öland o säsongsjobbade tills nu!
Kul va det!

Oki, hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Ida

Superkul att ses syrran! <3



Lycka till på jobb i veckan! Pussssssssssss

2010-08-15 @ 22:56:55
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Jossan

Sååååååå söt han är alltså, mosters lilla goding! Han ser så stor ut i jeansen och fotbollströjan och lockarna svallar! Mumma kardemumma vad jag vill pussa på honom just nu ;)

2010-08-16 @ 05:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com