14.6 kg & blommor på krita

Hejhej min kära vän!
Som du märker har jag blivit sämre på att blogga. Känns som om jag alltid e på jobbet. Fatta att jag åker ca 7 och e hemma vid 17...that´s crazy. Men men så e livet för en working girl. Tur att jag har en alldeles underbar David som e hemma med världens gulligaste Milo. De har dte superbra på dagarna och hittar på en massa saker. Idag var de på biblioteket och bamsemuseumet.
Milo väger nu 14.6 kg, fatta hur stor han är. Swedish Viking sa de om honom i Italen, han e iallafall 14 månader gammal.
Här e lite bilder från helgen och idag då jag planerade lite nya blommor. Fatta hur mysigt de är här...glömde mina pengar hemma och när jag skulle betala sa hon i kassan (i blomsteaffärn), nämen du kan betala nästa gång...så gör vi här i Viken. Schyrre...lr hur!
Pilo jobbar....
Pilo har fått en ny skottkärra...mycket praktisk!
(för känsliga läsare: burken är oöppnad)
Familjen på fotboll...malla spelar!
I söndags kom Fredrik, Maria, Ebba & Hugo o besökte oss. Det va mycket trevligt, det regnade dock hela tiden. Mindre kul när man har småbarn som vill ut o busa. Vi fick busa inne istället...först på Ittala outlet och sen på pizzeria o sen här=)
Lavendel doftar underbart...
Visst blev det sött!
Milo e som tokig i alla städredskap...
O förresten så vägde jag o mätte mig imorse. Pallar inte skriva alla resultat nu, men jag blev mycket glad iallafall! Väger nu 62.4 och som startvikt för 4 veckor sedan vägde jag 64.9 kg. Här är ett litet bildbevis på att jag går ner i vikt:
Nu ska David o jag kolla på en film vi har hyrt. En thriller. Mysigt!
Kram på dig!

Kommentarer
Postat av: moncan

hej pluttis,

jattekul att du satti in sa manga foton! fina rosor! stor han e milo...sa sot saaaa. ska bli superkul att traffa honom. vi maste kolla datum osv sen nar jag kommer hem hit igen fran norrpan. hoppas filmen ar bra. hors imorrn. kramar i massor...

2010-08-10 @ 21:49:01
Postat av: Susanne

Bra jobbat min egen inspiratör

hälsa Milo-Pilo

kram mamma och mormor

2010-08-11 @ 14:57:10
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

misssssss yaaaaa <3

2010-08-13 @ 11:54:13
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com