white trash morsor...hehe

Så kände Jos o jag oss igår när vi tog en latte i vårsolen...kolla själv:



Sötaste Pilo:



Så såg vi en mega stor spider på väg in i vardagsrummet, vi skrek o hade oss...sen kom vi på att vi absolut inte får göra så...kidsen kommer ju överta vår fobi...hmm mycket att tänka på. Iallafall var det kul att snacka o njuta av de få dagar vi har kvar tillsammans, så mycket skoj vi haft denna tiden och så mycket roligare det har varit att få dela mammaledigheten med Jos. Iallfall så gick vi vidare till parken när kaffet var slut:



Jag stoppade nappen i munnen på Milo eftersom han ville äta sand hela tiden...



Tog inga skor på pojkarna eftersom vi inte tänkte låta dom vara i sanden först...men men det fick gå ändå...



Milo har nu 5 tänder, kan stå länge själv. Ställer sig upp från sittandes position...dvs behöver inte hålla i nåt för att ställa sig upp. Äter lite själv...tycker om när jag sjunger trollvisan när han ska sova...somnar oftast själv och sover hela natten, ca 19-07...älskar att åka vagn och att busa med pappa...pussas med öppen mun=)

Nu ska jag göra en smothie, sen ska jag ta Kenzo o Milo med mig till Norra hamnen o fika med en kompis...sen blir det Smöris och familjemys, jag tänkte passa på att ta en joggingrunda. 

Njut lördagen min vän! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com