Teletubbies...o nya kläder

Magen e stor efter en god middag..kroppen e slut efter ett hårt träningspass. Milo kolla på Teletubbies...det fick han ibland göra när han var mindre...nu så verkar det som om han kommer ihåg vad han såg för han skrattar och sitter som klistrad i sin stol:



Milo har inte varit intresserad av tvn på jättelänge, men efter att vi pratat om det med bella häromdagen så provade vi igen...5 minuter några dagar i veckan kan ju inte vara skadligt?

Efter gymmet var jos o bart o jag o shoppade lite...kolla in pilosens nya klläder:



80-tals jeans jacka...perre till sommaren, lite stor men den får han växa in i...så himla konstigt med storlekarna för flera klädesplagg jag köpte i samma storlek som jacka 86/92 var för små och måste bytas till en större storlek.



Milo kommer va hetast i Italien...



Köpte en massa grejer men det provade vi inte så fler kort kommer.

Häromdagen hade vi ju lava o Bella på besök:



Vet inte vad som hänt med min kamera lr mig...korten blir helt suddiga, måste va mej det e fel på=)

Nu ska vi ut på en prommis o sen kommer jos o bart hit. Sista kvällen innan Bart flyttar till USA...snacka om att vi e ledsna, usch usch.

Puss min vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com