oj

va det hände mycket igår...Fick bilen såld...yippie! Nu har vi dock bara en bil så det blir lite svårare med logistiken, hehe, när jag börjar jobba ska vi såklart köpa en till! Balanserade däcken på volvon och köpte cykelbarnsits o hjälm till pilosen så nu ska vi ut o cykla. På eftermiddagden var vi o tränade o David passade pojkarna, han e så söt...tog Milo i vagnen o Noah i babybjörnen och gick på promenad...vikken kille han e! När vi kom hem blev det matlagning o storkok till Milo...synd bara att han spottade ut allt, ville bara äta pasta...o leverpastejmacka o välling...Va skönt när kvällen kom och vi kunde vila.

Idag e det ledigt från träningen, e riktigt igång med löpningen nu, så det känns konstigt att vila. Ska dock ta en långprommis med Jos o pojkarna.

Pratade med Moncan igårkväll...telefonen hängde sig hela tiden så vi hörs nog idag igen, snackade om att jag skulle komma o hälsa på snart. Hade varit superskoj!

Näe nu ska jag ut med vovven!

Just de...tänkte börja med protein nu, som extra tillskott nu när jag tränar så mycket!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com