igång

Igår var vi på center syd med familjen...hamnade på mc d för att mata pojkarna och lite fika...



Jag köpte inget, men vi kollade på träningskläder och bikini till italienresan. Får bli en annan gång. Vi åkte iallafall vidare till smöris...kolla in bilderna när jos förklarar för Nois var hans pappa är:



O pojkarna passar på att busa hos mormor...



O här:



Idag har jag tränat, sprang 3 km på 19 minuter (när jag började sprang jag 2 km på 18 min) sen körde jag bröst i en timme...cheeses va slut ja va när jag kom hem...då stack david till jobbet så det har varit full rulle hela dagen. Va barnvakt åt Nois då Jos va på gymmet och sen satt vi o snackade ett tag. Imorrn blir det gymmet igen=) Guva skönt det e o va igång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com