Gips o vaccination!

Gomiddag!
Imorse kom söta Veronika på besök, hon hade med en överraskning till Milo...fot/handavtryck i gips, jag blev så glad eftersom jag missade det på öppna förskolan! Vi åt först en god frulle o hade trevligt, Josse kom oxå, utan Nois som va hemma o sov med Bart:



O så här fint blev det:



Tack snälla Veronika, det e mycket uppskattat!

Har fixat lite på Milos rum:



Vi ska även köpa en blå lr grön matta, gardiner o en fina lampa i taket...börjar se ut som en riktigt babyrum!

Idag har vi även varit på BVC och Milo har fått vaccination, det gick bra och det va bara lite skrik efter den andra sprutan. Sen vägde vi o mätte Milo...han va 66 cm lång och vägde 7970 gr...hmm inte riktigt 9 kg, hehe, David skyller på min matte men jag skyller på vår våg.

Nu har Milo sovit en massa och vi har busat tillsammans. Jag tog cykeln och hämtade ett paket från Goboken och passade på att köpa en god bakelse på mommas, som jag o David smaskade på! Va faktsikt riktigt dajligt att cykla.
Nu ska jag upp en sväng o kolla på vad Josse har shoppat på Väla. Ha en najsig kväll!



All Kärlek

Kommentarer
Postat av: Carran

Han är sååå söt lille Milo, saknar er sis;)

2009-09-09 @ 19:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com