P som i Präst o Pizza

Efter en ganska lång dag slappar jag nu framför Idol. Jag ska berätta vad vi gjort. Imorse traskade jag o Jos iväg till kyrkan o hämtade nycklarna till församlingshemmet. När vi kom tebax va Eva o Veronika här=) Han umgås lite med V innan hon skulle jobba, tack snälla ni för ert engagemang kring dopet. Sen bakade jag en kaka med Milo på magen...prästen skulle nämligen komma hit kl 14:



Milo ser lite misstänksam ut...

Prästen va här i 2 timmar och var kanonbra, en ung kille som absolut inte så ut som en präst...Vi skämtade en massa och skrattade! Ser verkligen fram emot dopet nu!

Sen kom Jenny o söta Milton hit en snabbis medan grabbarna åkte till Höganäs o köpte megagoda pizzor! Ikväll har Josse o Noah varit här o David o Bart har kollat på boxning o tagit en öl!

Nu e det snart bedtime, sov gött my friend

ps. har ingen bra blondbild än, det kommer!

Kommentarer
Postat av: caroline

Trodde inte det skulle bli nån mer öl..hrmmm..hehe..

E det förresten ok om jag lånar en grej av dig på lördag? det är en liten skjortgrej och jag har den redan hemma, har försökt få tag på dig..hoppas det e ok:)ses på fredag, åker med mamma;)ha det primaballerina!

2009-09-23 @ 21:43:27
Postat av: Jennyy

Sorry... Blev lite stressad innan idag o kände när jag stack därifrån att jag varit ganska ofokuserad -Milton är ett riktigt energiknippe med mkt spring i benen o nyfiken till tusen (ganska orädd). Vi kan väl höras av imorn om du hinner - säg till om det är ngt annat du behöver hjälp med till dopet.

Puss & Kram

2009-09-23 @ 21:49:40
Postat av: Ida

Gullepluttar där ;)

2009-09-23 @ 23:05:14
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com