Namnsmycken

Aloha!
Har precis kollat på Idol, jag e så mesig...bölade flera gånger...de blev så glada- dom som gick vidare alltså...
Idag har jag varit uppe hos Josse o Noah...bakade goda biscotti som jag tog med upp, så vi fikade lite som vanligt. Sen städade jag lite, fixade lite inför dopet och bara mös med familjen. David känner sig fortfarande lite krasslig, men det e inte svinis.
Imorgon ska lilla Milo till BVC...hoppas allt går som det ska.

Jag o Josse ska beställa jättefina namnsmycken:



Jag ska köpa detta: ska stå David - Milo

Och så denna:



Ska stå MILO.

Beställer det från solx.se, verkligen jättefina saker. Allt e handgjort i silver.

Passa på att njuta av livet, det e underbart!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com