Ingen säng idag heller

Blev ingen säng idag då David känner sig sjuk...hoppas inte det e svinis. Vi åkte o handlade bara, gött att ha hela kylen full med mat. Jag tog mig dock friheten att åka in en sväng till stan, Milo fick mat och tog en tupplur med pappa. Jag handlade lite kläder på åhlens (hade 20% på alla barnkläder) och sen hittade jag en jättefin o bra doppresent till Nois. Här e lite bilder från igår:



Mamma o moster Joz



O så jag i putsafönstertagen:



Vi har en jättebra ångmaskin som går jättebra att tvätta fönstren mé. Jag hade handskar o stövlar...ifallifall några spindlar skulle attackera mig!

Milo har börjat skratta o fnittra jättehögt o länge. E så kul att busa med honom nu!

Nu e det middag; ris med kasslergratäng.

Puss

Kommentarer
Postat av: carran

kul att du var inne i stan, missade ditt samtal. Hopas allt är bra, pusshaj

2009-09-07 @ 22:13:33
Postat av: mamma

Världens goaste killar och mammor med för den delen.

Kram Mamma

2009-09-08 @ 19:10:36
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com