Flaskan...ja tack

Har det så mysigt med mina killar...Milo sover nu. Igårnatt vaknade han nog 10 gånger och vi hoppas verkligen han sover bättre inatt...e så jobbigt att inte få sova ordenligt och jobbigt för Milo oxå. Nu kollar vi på Hollywood fruar...det e sååå bra. Det e så korkat gulliga på nåt vis! Hehe, önskar jag oxå vore hollywood fru, men ja nöjer mig med Vikenfru, det e ganska bra det oxå.

Idag hände det vi väntat på så länge, Milo tog flaskan. Det va en av de dyra nya flaskorna vi provade och med NAN i! Duktiga Milo, nu kan jag lämna han med gott samvete när jag har ärenden att göra!

Nu börjar det igen!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com