Dop för pojkarna

Oj det e redan kväll. Dagen har gått så fort och dopet är nu över. Det har verkligen varit en hektisk helg men fantastisk på alla vis...

På fredag var vi o förberedde i församlingshemmet, dukade och fixade:



På lördagen kom pappa, kerstin o brorsan från Norrköping hit. Vi fikade och gjorde iordning oss:



Min söta pojke, helt ovetandes om vad som väntar...fast kanske han vet ändå?





Vår kärlek får sitt namn: Milo Lotus William



Noah Michael Mendonca



Familjen Menndonca



Tack söta farmor o faster för den fina sången! Ni var såå duktiga!



Systrar med familjer



Stiliga Patrik o Uffe



Farfar o Milo myser



Mandis o Mallis myser...söta=)



Pappa o Kerstin





Snygga Mormor



Min underbara lilla familj!

Efter dopet bjöd vi på smörgåstårta o sen blev det chokladkaka med grädde o kaffe!
Milo fick en massa fina presenter, tack så himlans mycket=)

Nu e jag så trött så jag snart stupar i säng...imorse åkte pappa o c/o hem och jag o milo mös när David jobbade...sen kom Carran o Ida hit på smörgåstårta o nu har vi varit uppe hos Jos o bart på lasagne.

Du vet väl om att du är värdefull!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com