BVC

Godmorgon!
Milo har vaknat 2 ggr inatt...han e krasslig. Nu har jag precis ätir frulle och Milo o David ligger i sängen. Ska ta ut Kenzo på en långprommis snart, tar nog en tur till havet. Jag läser en ny bok nu, hemsk men bra:



Jag e snart klar med den så om det e nån som vill låna den e det bara att säga till. Älskar att läsa, speciellt på hösten när det e mörkt ute...brukar ligga under filt och tända en massa ljus.

Nu vill Milo ha sin mamma...skriver igen efter BVC.

Ha en bra dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag lånar gärna :)

2009-09-18 @ 09:56:57
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: bella

jag lånar oxå gärna...gillar böcker som är verklighetsbaserade. Älskade böckerna av Dave Peltzer och detta verkar vara nåt liknande. snart är det dop...spännande va??

2009-09-19 @ 18:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com