Blondie

Tjoho!

Japp det stämmer...jag har blivt blond igen...Kände mig inte som mig själv med rött...
Lägger ut bilder imorgon!
Dagen idag har varit bra...Milo är så gott som frisk och har varit jätteduktig hela dagen. Vi har varit runt lite på möbelaffärer...kollar på soffor o sängar...hittade inget speciellt. Sen lagade David mat...brände fisken som vi fick slänga...han sa: betyder detta att jag inte behöver laga mat mer=)) NOOOO sa ja! Milo somnade kl 19.30 och vi har kollat på idol och ätit nötter. Nu ska David spelar Xbox 360 och jag ska lägga mig o läsa. Imorgon kommer prästen hit och vi ska gå igenom allt inför dopet.



Godnattkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com