Namnsdag o geggamojamössa

Goooodmorning!
Idag e det den 6e oktober=min namnsdag! Hihi det måste firas tycker jag! Kanske en bakelse med våra kära grannar...för ovanlighetens skull lixom! Näerå men en latte på mommas kanske!

Igår hade vi det så mysigt, Lava o Bella var här och vi åkte till öppna förskolan för att sjunga tillsammans. Milo tycket nog det var skoj, mycket att titta på, speciellt i slutet då det sprutades såpbubblor över hela rummet. Han somnade nästan direkt efteråt. Sen åkte vi hem till oss o fikade lite:



Så söt hon e lilla Lava!

Vi körde hem Bella o passade på att göra lite ärenden i stan. Josse ville köpa garn o jag ville köpa en geggamojamössa. Tyvärr var garnaffärn stängd, men jag fick iallafall äntligen en geggamojamössa till Milo:



I´m 2 cool 4 school



Wassup!

Vet inte riktig vad som händer idag...blir nog mest att ta det lugnt med familjen. Kanske vi målar planket..finally!

Förresten så var Josse o Bart här i söndags, på middag:



Vadå påklistrat smile=))

Vi åt jättegod kasslergratäng med ris och till efterrätt med äppelkaka med vaniljsås!

Jag önskar dig en underbar höstdag och njut dagen!

Pussar

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis på namnsdagen :D

2009-10-06 @ 13:54:10
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com