I tårar...

Ja ha...då har den dagen kommit som jag inte längtat efter...det är dax för Josse, Bart o Noah att åka till USA. Fattar inte att det ska vara borta 7 veckor. Carran ska komma hit o bo i deras lägenhet o ta hand om allt...söta Carris...ska ju bli underbart att hänga med dig nu=) Josse o jag har umgåtts varje dag i ett halvår + ringt varann ett par ggr om dagen. Bart o David hänger ju ofta o tränar numera och David har lovat Bart att fortsätta bygga muskler medans de är borta. 7 veckors semester, gottegrisar...så nu har jag iallfall bölat i en timme typ. Milo ligger i sängen o snackar med sig själv, han har fått mat och pyjamasen e på. De senaste dagarna somnar han själv i sängen så det hoppas vi på idag oxå. Carran ska sova hos oss inatt och vi ska kolla på en ny film med Will Ferell lr va han nu heter. Komedi e det iallafall...kan ju behövas. 
Såg här såg det under nu ikväll då familjen Mendonca bjöd på hejdåmiddag:



O Milo min Milo vände sig för första gången i sitt liv...helt själv asså. Så här gick det till, jag skulle ta ett kort på pojkarna som låg på mage:



o sen bara hände det...Milo snurrade från mage till rygg..helt själv. Torsdagen den 15 oktober...historiskt!



Han blev själv helt paff...va hände mamma?!

Innan idag bjöd Jenny på pannkaksbrunch, tack gumman, det va supertrevligt:



Sötaste tjejen i stan...heter MILA!



Hejdå kusin Noah...vi ses om 7 veckor...

Glöm inte pussa extra mycket på den du älskar!

Nu börjar filmen...Godnatt

Kommentarer
Postat av: Dominika

Halloj! Tack för senast..det var kul..vill höra om du kan maila fotot på mig & Mila =) tycket det blev så sött =)Kram

2009-10-18 @ 18:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com