Husmor/yogamamma

Hejpådej!
Imorse fick ja sovmorgon vilket var såå skönt. Milo ville gå upp vid 8 tiden och då tog David honom. Jag fick sova till 10 och då ammade jag och sen sov Milo o David till 12. Under tiden passade jag på att vara huslig. Det blev en sats med morot och palsternackspure till Milo:



Imorgon ska jag göra puré på blomkål och broccoli o potatis! Lätt som en plätt!

Gjorde även kåldolmar för första gången i mmitt liv...det e ju så himlans gott...men det tar ju ett tag.

Sen for vi iväg till Ivan o Judith på kalas, det var mysigt att träffa alla:



När vi kom hem tände jag ett stort ljus i Milos rum, satte på yoga musik och la Milo på mattan brevid mig. Han blev lugn och tyckte nog det va mysigt att göra yoga med mamma! Nu puttrar potatisen på spisen och vi ska äta kåldolmarna med brunsås o lingon. David smet iväg o köpte en sprite zero som blivit vårt nya beroende. Nu sjunger Milo & David "en kulen natt" i sängen.

Ha en skön kväll min kära vän!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com