Hmmm...nya nattrutiner

Godmorgon!
Just nu väntar jag bara på att Josse o c/o ska höra av sig. Vi räknande ut att de ska ha landat ca 02.00 inatt så de lär ju vara megatrötta nu, bara de att de är dag där nu. Undrar hur det gått med Nois och om flygresan gick  bra?!

Vår natt har varit ganska jobbig...vet såklart att många har det värra men i våra mått mätt så var den jobbig...la oss efter idol (hehe palla va vaken längre lixom). Milo la vi kl 19.30. Vi 23 tiden vaknade han till och då gungade vi sängen bara så han somnade om (tacka vet ja vyssanlull tassarna)...sen ville han ha mat vi midnatt och igen vid 3 tror ja....bara de att han absolut inte ville somna om utan skrek o grät lite...Vi bytte blöja och sen tog David honom i famnen i ca 5 min och sen somnade han. Tror det va en amning till innan han sen vaknade pigg som en mört vi 8.30. Jag gick upp med honom och nu så sover han igen. Vi som e så bortskämda med sömn inser att vi nog får vänja oss vid lite mer vakna nätter. Har läst att det går upp o ner med sömnen speciellt vid växtperioder och när de får tänder. 



Vår lilla Skrutt!  

Idag ska vi nog hälsa på våra barnbarn...hehe Enya o Kenzoz valpar asså=) Och hälsa på mormor Judith o Ivan!

All Kärlek till dig!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej muuumin



Ja du välkommen i klubben, såna nätter har vi till 90% och har haft så nu i snart 17 månader. på dessa 17 mån har jag kanske sovit 15 hela nätter från typ 23 till 08.... men man vänjer sig... Annars är allt ok här...Hälsa alla alla hälsar

2009-10-17 @ 18:01:50
Postat av: Helena Winther

Det gäller att njuta av varje natt som man får sova gissar jag..:) Jag är glad varje gång Z har sovit mellan 00 och 03. De är de värsta timmarna att vara vaken tycker jag. Jättefin bild på mor och son förresten! Måste boka en date snart så Milo får sin doppresent :) Kram!

2009-10-18 @ 08:37:48
URL: http://blog.helrob.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com