En man bakom gardinen...

Slappar framför tvn...på höger sida om mig ligger carran och snackar med Ida i tellyn och på vänster sida ligger David o kollar på film. Kenzo ligger framför mig o tuggar på ett ben...Ikväll har vi varit hos Jos o bart...svullat popcorn o druckit gott! Kollade på bonde och Grays...lr kollade o kollade, vi snackade mest hela tiden...När vi kom hem nu precis såg jag detta:



Jag blev skiträdd, såg verkligen ut som en  man bakom gardinen...men förstod ganska snabbt att det bara var mina gummistövlar...haha, tänk om jag varit ensam hemma när jag såg det...hade garanterat tagit Milo under armen o sprungit....

Annars har det varit en bra dag, var på väla med Jos o Carran. Vi mötte även upp Jenny för en fika:



Nu syns min nya hårfärg lite bättre...



Jag har en dum låt på hjärnan...nyss så träffa jag en krokodil som åkte runt i en bil...David sjunger den för Milo på kvällarna...hehe. Ska lägga ut den sen så du får lyssna på den.

Nu ska jag göra några ostmackor och ta ett glas mjölk! Imorgon kommer Idis hit o ska måla planket till oss...nice. Sen blir det nog lunch på mommas och om vi pallar ska vi till öppna förskolan o pyssla!

Sov Gott min allra käraste bloggvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com