Ekobarn

Hej kära du!
SItter med en kopp kaffe framför datorn. David o Milo sover o jag ska strax lägga mig med. Så skönt att ta en tupplur på e.m. Idag har vi varit på bvc, först va det mammagrupp. En gäng härliga kvinnor med bebisar i samma ålder o alla bor typ i samma gata! Ska bli jättekul, vi ska börja träffas privat oxå. Sen vägde vi o mätte Milo, han väger nu 8500 gr och är 68 cm lång! Stor kille som blir 4 månader i dag!

Jag har vi flera tillfällen klippt mig hos en ekofrissa här i byn, känns bra både för mig o miljön. Sist jag var där fick jag med mig en lapp med info om ämnen man ska försöka undvika...jag började läsa på och inser att dessa ämnen finns i nästan allla mina skönhetsprodukter...hmm. Jag ska lära dig mer om detta lite senare...nu gråter Milo så jag får gå. Ha en underbar dag så länge:



Sat Nam 

Kommentarer
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Var och vägde Casper idag och han vägde minsann oxå 8500, 8520 tror jag det var! :)

2009-10-01 @ 17:20:00
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com