Milo e sig själv igen

Hola!
OOoooooh va underbart! Nu har vi haft en bra natt igen....Milo somnade av sig själv 19.30 och sov till 09.00 imorse och då endast vaknat 1 gång för att amma. Han e så rolig på morgonen. Han bara ligger o skrattar jättehögt åt sin sängmobil, man kan lixom inte låta bli att bli glad då!

Igår var jag o Josse på tjejfest hos Carran...det var superkul. Hon bjöd på tacos och annat gott:



Pojkarna sov hela tiden vi var där, skönt! Det  var supernice att bara hänga med brudarna och va sig själv för ett tag. Vi körde hem vid midnatt...ja va lite nervös vad som skulle vänta mig när jag kom hem, ifall Milo skulle ha en vakennatt...men David hade haft det lugnt o skönt då Milo sovit!

Nu har jag precis kommit hem från en prommis med Jos o hundarna. Milo låg inbäddad i vagnen i under regnskyddet. Vi tog en lång promenad trots regnet så hundarna blev nöjda. Nu sitter Milo i pappas knä och jag dricker en kopp kaffe. Idag blir det en slappesöndag!

Må så gott kära du!



Kommentarer
Postat av: Ida

Va kul ni verkade ha! :) Snygga var ni med!



Pusspuss

2009-10-11 @ 13:45:47
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com