Crazy

Hej på dej min kära vän!
Har haft en jobbig natt...trots att Milo sovit gott...mina hjärnspöken har hållt mig sysselsatt hela natten. Jag ska berätta:
Igår tog vi tag våra planer att köpa nya möbler. Vi for till Ekeby möbelaffär o shoppade loss. David sa att det kändes som julafton och jag har ALDRIG varit med om att han kan vara i en o samma affär i över 3 timmar. Vi hittade jättefina saker och tog oss en god middag i den fina restaurangen. Milo satt med oss i en jättefin stokke stol:


Barn kan sitta i dessa till typ 8 år lr nåt, så när Milo växt ur den han har nu så ska vi köpa en sådan. Jaja tillbaka till hjärnspökena...Vi shoppade som sagt loss, stor soffa, säng, matta, sängkläder mm...vi har ju tänkt att köpa nya möbler länge o har sparat en del till detta men det kändes ändå så konstigt. Man e ju van att lägga många tusenlappar på räkningar varje månad, men när det kommer till nåt kul så e det svårare...för mig iallafall. Så när vi kom hem visades en program om familjer som åkt till Indonesien i 5 veckor o levt med infödingar...de pratade om att deras största läxa var att man inte behövde alla fina lyxmöbler mm. Det va så fint o jag bölade...o kom o tänka på va vi nyss gjort. Blir vi lyckligar av detta...hehe knasigt att tänka så kanske, för i vår del av världen lever ju de flesta så här...men man får sig ändå en tankeställare. Sen tänkte vi på om soffan kommer att få plats...o den gör ju det, men den e väldigt stor. Sen tänkte jag på om färgen va rätt....o blablabla...jag e världens veligaste person. Det kommer ju såklart bli jättefint o vi är värda detta! Det e vår tur nu=)

Nu vaknade visst Milo och snart kommer David hit med alla möbler, han har snälla Ove till bärhjälp!

Återkommer mer bilder o hur det blev sen!

Må så gott och njut av livet!

All kärlek 

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis! Ni är värda varenda möbel. Njut av livet och som du själv skrev är det er tur nu.



kram Mamma

2009-10-28 @ 11:32:36
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja! Man tänker alltid så. Du har så rätt! Jag är också alltid så velig.. ja du vet hur jag är ju ;) Hoppas du får en bra dag! Kramar

2009-10-28 @ 13:09:18
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com