Buddah Baby

Hola!
Måste berätta om igår. Jag var uppe hos Carran o kollade på Desp.Housew. Sen ringde David o sa att vi skulle komma ner för han hade fixat en överraskning. Vi gick ner och han hade tänt ljus i hela lägenheten och poppa popcorn, fixat en massa godis och läsk=)) Sen kollade vi på en skräckis...jag blundade mest...hehe, men det var mysigt iallafall!

Idag var jag o Milo ute på familia o träffade Manuela:



Tog en latte och snackade en massa...så kul att ses...nu blir det inte så ofta som förr i tiden...då vi jobbade ihop o hängde varje dag!

David har fixat god räksallad ikväll och nu e Carran o Daisy här. Milo sover efter att ha ätit en stor potion gröt och ammat lite. Han somnar alltid så gott till yogamusiken vi hade när han låg i magen. Vi kallar honom Buddah Baby...vår stora kille!

Nu ska vi kolla på Bonde söker fru och äta Barts kakor!

Ps. Idag var ju ute en lång runda med Daisy, sen hem - lämna Daisy o hämtade Kenzo - vi cyklade en lång runda!
Kände mig mycket duktig!

Ha en skön kväll kära du!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com