Söta saker

Hejhej!
David e o tränar o Milo sover lite, det gör han alltid innan han ska sova för natten. Ca 20 min, sen gröt och lite sång eller så läser vi en bok och sen somnar han gott vid 19 tiden. Är inne i en väldigt bra period just nu, han sover själv och det går superbra. Sover hela natten och vill gå upp mellan 7 och 8. Vaknar dock till vid 22 tiden för lite mat men somnar sen snabbt igen. Vi kollar dock till honom ett par ggr om natten för att se så att allt e som det ska. Igår va vi shoppingsugna till Milo och inhandlade detta:



Superman Pyjamas vald av David



POP hängslejeans och body vald av oss båda



Hoody från CUBUS vald av oss båda



Och som tack för hjälpen så fick mamma o pappa lite godis av Milo=)

Idag for jag iväg till C.G på morgonen, när jag kom hem sa David till mig o kolla posten, då låg detta söta brev o väntade på mig (i ett kuvert med adress o allt):



Så sött av David...jag funderade om jag skulle dra in till stan och fika, kolla på en superfin päls jag hittat och bara softa i Norra Hamnen som jag älskar. Men jag kom på att det jag älskar mest av allt finns här hemma så vi softade tillsammans här istället...jag tog en tupplur medans David putsade fönstren (som nästan inte gick att se ut genom)...sen tog vi en långprommis och nu e det ju kväller. Tar ut min lediga dag imorgon istället och hoppas på att det blir nån mysig fika med en god vän...är du sugen?

Ikväll ska vi laga helstekt fläskfilé med pommes och hemmagjord champinionsås...och sen har vi faktiskt köpt:



Årets blossglögg, clementinsmak...ska se den nya wallanderfilmen oxå!

Hoppas du får en fin kväll och en underbar helg!

All Kärlek till dig 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill fika =) Ring mig loppan... Puss & Go´natt

2009-11-21 @ 00:26:25
Postat av: ella

vilka jättefina kläder ni köpte till milo. jag var inne på polarn o pyret i förrigår o då hittade jag en massa fint, tyvärr så höll inte plånboken med. snart bär det iväg till sälen...ska bli så kul! vi ska köpa en pulka til lava så hon oxå kan få åka =0) blir det en fika snart? kram

2009-11-22 @ 19:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com