Snart 1 år sedan....

Jos o Barts lägenhet o myser med Gus. Tänkte blogga lite o dricker en smoothie under tiden. Inatt avslutades vårt Entouragemaraton, nu har vi sett hela säsong 6...så bra det e asså. Drömmer sig bort till Hollywood och glamouren där=)
David mår bättre nu, Milo o jag likaså. Men jag börjar få riktigt ont i bihålorna...David fick sovmorgon imorse och e förhoppningsvis utvilad nu, kanske sticker han till gymet en sväng? Jag skulle behöva komma ut lite, köpa en farsdagspresent till David från Milo, men får se hur jag känner mig.
Hittade gamla kort på Carrans dator...detta är från jule förra året, då va pojkarna ca 3-4 månader gamla i magen:
Och på julen för 2 år sedan såg det ut så här:
Börjar faktiskt få lite julkänsla, ska bli så underbart att få fira jul med Milo...vi ska överösa honom med julklappar...hehe=) Ska baka pepparkakshus, o pynta granen och en massa roliga grejer. Tror han kommer gilla det...kanske kryper han då och vill dra i allt pynt!
Nu ringde David o undra vart jag tagit vägen=//
Igår ringde Josse och vi snackade ett bra tag! E lite avis på deras väder, de hade blå himmel o 35 grader varmt. Och så kan de dricka hur mycket Starbuckskaffe de vill...fusk. När jag o david o milo åker utomlands i vinter ska vi åka till ett ställe som har starbucks, det e ett krav=) Ska kolla upp om det inte finns på Mallorca=)
Iallafall så var det roligt att prata med mina systrar igår, moncan ringde oxå...hon skulle upp till London o möta kusin Pia från Finland! Hoppas de får det trevligt med en massa bra shopping.
Näe nu ska jag rensa Gus låda (blää) och sen ska jag ner till mina kärlekar.
Ta hand om dig!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com