Sicko

Jag e sjuk...blää, vaknade upp imorse och hade jätteont i kroppen, halsen o huvudet. Undrar om det e svinis, fast då måste man väl ha feber och det tror ja inte att jag har.

Igår hämtade vi åkpåsen, köpte en jättefin pläd på living...nu börjar det bli riktigt fint här!

Häromdagen när jag kom hem hade David städat och sorterat allt i städskåpet och under diskbänken...ordning o reda=)

Ska hoppa in i duschen nu, börjar frysa...o no..svinis=//

Bye 4 now

Ps. Imorgon ska vi börja med en ny frukost här hemma...på Davids initiativ, det blir havregrynsgröt med rivet äpple, valnötter och keso...Låter gott, jag behöver komma ifrån mackträsket och David vill ha mycket protein för tränings skull!


Kommentarer
Postat av: bella

krya på dig!!!

2009-11-02 @ 20:18:22
Postat av: Veronika Berggren

Stackars dig hoppas du mår bra snart och att det inte e svinis. Kram och krya på dig

2009-11-02 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com