God Gröt & Vår lya

Äter lite start och vaniljfil o ska snart klä mig varmt o gå upp till Carran och kolla på desp.housew. Snorar som bara den...blää. Hoppas jag mår bättre imorrn. Gröten som David bjöd på imorse var riktigt god och den kan  jag varmt rekommendera!



Pratade med Josse precis...oh va jag saknar henne! De har det bra, shoppar lite o skulle nog sen den nya filmen 2012 på en megastor biograf. Vi vill oxå sen den. Hon hade försökt ringa mamma men hon svarade inte så jag skulle iallafall hälsa.

Vi har tagit det lugnt i dag. Davis har tränat som vanligt. Jag har pratat med Moncan i tellyn, alltid lika kul att prata med storesyrran som jag äntligen ska få träffa till Lucia!

Så här ser det ut här nu:



Lilla Milopojken sover o nu ska jag springa över till C. Godnatt önskar vi:


Kommentarer
Postat av: Ida

Shit vad fint ni har fått det nu :) Hundra gånger finare än innan!

2009-11-03 @ 21:16:06
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com