Entourage maraton...

Hej på dej!

Sitter i soffan med David brevid mig. Han spelar tennis (tvspel) och Milo sover. Alltså Milo e världens gulligaste nu. Han skrattar hela tiden och e så duktigt på att äta och sova. Han förflyttar sig lite grann med sin lära gå stol och lägger vi han på golvet så snurrar han runt och börjar till och med lyfta på rumpan som om det e på g att krypa.

Så här ser det numera ut i sovrummet, sängarna är sååå sköna. Min rygg har vant sig nu och David har gillat dom från första början:



Så här hittade vi Milo imorse...



O så lyfte vi på filten...


Där låg han sovades så sött...

Ikväll har vi beställt pizza och varit lata...hehe nice




Nu ska vi kolla på Entoragemaraton...

Ha en skön kväll!

Pusssss

Kommentarer
Postat av: jossan

fint det blev och det ser verkligen skont ut! Miss ya sis sa mycket att jag bolar lite! i sjalen! Bara sa att du vet sa uppskattar jag MULITUM att du passar dajan och gus! Love ya

2009-11-05 @ 00:09:05
Postat av: Ida

Fina bilder! :) Vill också ha det programmet ju och kunna ändra så

2009-11-05 @ 12:56:41
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Helena Winther

Vad bra att din rygg gillar sängen nu! Vad var det jag sa..;) Finfint sovrum och sååå söt sova-under-filten-kort! Kram

2009-11-05 @ 16:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com