Dennis eller Emil...

Hejsan min vän!
Har haft en jättebra dag och är fylld av bra energi. Va först på en lååång prommis med Kenzo, Carran o Daisy...vi släpte dom lösa (som alltid) och efter ett tag sprang Daisy iväg...det tog nästan en timme innan hon kom tillbaka och då var 2 grannar på gården, David och ett dagis inblandade i jakten...till slut hittade vi henne sittandes på trappen utanför deras lägenhet gråtandes av förtvivlan....lilla söta busDaisy. Sen kom Carran ner på en kaffe och lite Milobus:



Nu kryper nästan Milo:



O arg blir han när det inte går så fort som han vill...



Åkte sen en sväng till jobbet och träffade mina rara kollegor...Milo skuttade i deras knän och busade hela tiden...de tror Milo kommer bli en riktig Denniskille när han växer upp...haha, det hoppas vi inte på=)) Manuela e höggravid och ska snart ha en liten bebbe, så roligt! Vi fikade pepparkakor och julmust!

Sen mötte jag upp Jenny, Anna och Martina på Väla där det blev en laxmacka, latte och frukt...guuu så gott. Första gången på 1 1/2 år jag äter gravad lax:



Jenny mös med Milo som alltid...Jennys kompis Martina sa att Milo nog kommer bli en riktig Emilbuse...

När vi väl kom hem blev det gröt och lite läsning för Milo, Mulle Meck! Fast jag tror Milo tyckte det var roligare att snurra runt o försöka krypa än att läsa boken:



Nu sover MiloPilo o det e dax att göra kväll för oss oxå. All kärlek önskar jag dig!


Kommentarer
Postat av: Sirina

Ser att du fixar till foton nu!! Jaätte fina blir dom ju!!!

Milo e ju hur gooooooooo som helst



KRAMEN

2009-11-27 @ 09:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com