Brunch på stan

Nu e vi mätta o belåtna...åt en god gösmiddag. Fick färsk gös av Jens:



La dill, persilja, lög, citron, peppar o salt på, sen grädde och ugnstekte. Till det blev de potatis o sallad. Jättegott=) Nu har vi en äppelkaka i ugnen och sen ska vi kolla på film för ovanlighetens skull. Haha=)

Vi har bytt rum med Milo så han har fått vårt stora sovrum, han har ju så mycket leksaker så det blir bättre så. Ska lägga ut bilder sen. Får se hur de går för han att sova i eget rum...

Idag så tog jag o Milo en sväng till stan medan David tränade. Vi hälsade på söta syskonen och drog ner på stan, brunch på Brooklyn:



Milo tittade efter mig när jag hämtade mat...



Tokstollar



Trött MiloPilo i sittvagnen



Tog sen en tur till havet



Cool bild på kidsen=) hehe

Imorgon väntar svinissprutan för mig...lite rädd men det går nog bra!

Ha en skön kväll!

Puss

Ps. Dikterna tog jag från mammas fina blogg. Grattis MAMMA som idag fick sin doulalicens. Du e bäst och jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack Jenny!

Det värmer skall du veta.

Kram mamma

2009-11-16 @ 08:48:18
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com