Torsdag morgon

Gomorron!
Har inte kunnat blogga på ett tag eftersom internet strulade för oss. David fixade det igår så nu e jag tillbaka igen.
Äter frulle, hoppades på att få se house of babies idag men icke...gick upp tidigt i onödan. Josse messade mig nyss och va skitsur för att det inte va nåt...men lär sig mycket av det och det e himla bra faktiskt.
Nu väntar Kenzo på att vi ska gå ut, David sussar och njuter av att vara ledig, Idag ska bli en lugn dag hos oss, vi kanske ska till kyrkan, Davids mamma Eva bjöd in till en barngudstjänst och sen var det visst tårta. Hoppas David lagar min cykel idag oxå! Det är punka på den tyvärr.

Igår var vi på föräldrautbildning hos vår barnmorska Margaretha på mammakulan, det var jätteintressant och vi lärde oss en hel del. Dom andra föräldrarna vi går med är så söta, alla ska ha inom loppet av 10 dagar typ så vi skojade om att vi kunde samåka till förlossningen då vi bor i samma område=)

Jag har haft en massa förvärkar, typ 1 i minuten sen i förrgår, nu har det dock lugnat ner sig. BM sa att det var livmodern som tränade och är man stressad kan det ibland kännas så intensivt. Så blir det intensivare så gör det inget eftersom bebisen är "klar" nu, han ska bara lägga på sig mer hull de sista veckorna!

Ha en underbar dag alla glada!
Puss

ps. Jenny, hallonbladsteet är sisådär, finns hallon och vaniljte på hälsokost som ska vara riktigt gott. Det hade jag köpt annars men blev rek. detta eftersom jag är gravid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com