Sat Nam...yoga igen

Hello kära!
Nu e det snart dags för yoga igen. Var ju i söndags oxå och har varit hög på yogan sen dess. Har mått jättebra trots diverse krämpor. Yogan får mig verkligen att må bra i dessa väntans tider. Idag är det 22 dagar kvar till BF, men min yogalärare har sagt att man själv kan bestämma datum när bebben ska komma. Det gäller bara att sätta ett datum och tro starkt på det=) Så jag har bestämt den 4:e juni så alla ni som läser kan väl oxå tänka att bebben ska komma då, kollektivt tänkande är ju så starkt! Så jag ger det iallfall en chans=)

Ikväll ska David laga nån god mat, han har handlat en ny slang till min cykel så nu äntligen ska jag börja cykla varje dag och träna lite. Ikväll e det Greys Anatomy som gäller, skönt att koppla av lite efter yogan.

Sat Nam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com