Regnig torsdag

Hej! Idag är det torsdag och jag började som vanligt morgonen med att kolla på "house of babies" som e mitt nya favvoprogram! Åt jordgubbsfil och havrefras, 2 mackor och en liten latte!
Lyssnar nu på yogamusik och har tänt min aromalampa som doftar "solsken". Kl. 11 ska jag och Josse till stan för att fika med andra mammor som vi träffat på familjeliv.se. Jag ska även passa på att köpa ett par strumpbyxor som jag ska ha till min nya klänning ikväll. Jenny P fyller 30 år och ska ha en liten fest, KUL!
David e i skolan och ska ha HLR utbildning idag!
Nu ska jag lägga mig o läsa!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar jag kunde äta så bra till frukost.

Får knappt ner något längre och har ingen aptit...



Får ta igen det när jag ska amma... för JÖSSES vilken aptit jag räknar med att få då.



Hoppas vi kan ses snart!



Puss o kram

2009-05-12 @ 18:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com