Middags dax

Hmm precis innan jag skulle gå ut genom dörren i morse ringde massören och sa att hennes barn blivit magsjuka och att jag fick komma på egen risk. Jag tackade nej hehe, med tanke på rådande omständigheter och ska boka om tiden så fort de är friska. Istället åkte jag o Jos till familia och shoppade lite. Det var många som kommenterade våra magar och nån sa: NI KOMMER ATT FÅ SAMTIDIGT!
Inne på Kappahl såg vi en mega stor spindel...så nasty. Josse gjorde manikyr som blev kanonbra, röda tånaglar och hon är nu redo för förlossningen. Vi fick ett startpaket av weleda, som endast har ekologiska och naturliga ämnen i deras barnprodukter. Shoppade lite mössor på H&M och kläder på Lindex, allt till lillplutten såklart. Kom på ett nytt namn idag: Dahlian, får se vad David säger om det=))
Nu e det dags för middag, jag har gjort en veggolasagne, mumsilajnen. Ryggen värker dock och fötterna bultar så David måste massera mig sen.
Ha en underbar kväll och glöm inte desperata hemmafruar kl 21.00!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com