Fin kväll

Trots en tung dag med mycket ont och förvärkar lyckades jag njuta lite av kvällen, vi beställde mat: sallad och pizza. Jag tog en prommis med Kenzo och snackade med mamma i tellyn, hon peppade mig en massa inför förlossningen. Tack för dina upplyftande ord mamma, de behövs nu! Jag fick en rosa hjärtballong och David och nu ska jag få fotmassage under tiden kan kollar på boxning. Jag hoppas verkligen jag får sova inatt. Tände lite rökelse och mediterade lite innan, för att försöka slappna av, det hjälpte. Ibland får jag nästan ångest av att somna, vet inte hur natten kommer att bli. Det är så jobbigt att vakna hela tiden och önska att det är morgon. 
Om jag mår bra imorgon blir det bröllop, alltid roligt och ser fram emot att få träffa hela familjen. 
Sov Gott kära 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com