30 års fest

Hej alla glada!
Idag är jag såå trött...kom hem kl.0100 inatt...hade tänkt att vara hemma vid 21, men hade så trevligt att jag inte tänkte på tiden - eller morgondagen. Vi åt kyckling i tomatsås, ris och sallad med mumsigt vitlöksbröd till. Till efterrätt blev det toscapäron med glass och självklart en massa drinkar till icke gravida (vi va 2 gravida på festen).
Så tack Jenny för en trevlig fest och tack alla tjejer för en super trevlig kväll=)

När jag kom hem i natt hade jag svårt att sova trots att jag var så trött, vaknade flera gånger av mardrömmar och halsbränna. Gick som vanligt upp för att kolla på "house of babies" och åt frulle. Somnade nån timme och nu har jag precis varit på ICA med Kenzo, handlade en sprite och pytt i panna som jag ska fixa nu till 12 då David kommer hem från skolan.

Idag är jag i vecka 35, lägger in lite bilder så ni får se hur stor jag blivit.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jenny P =)

Tack själv gumman för att du ville vara med o fira min dag... Hade verkligen en superduper kanonfödelsedag =)

Puss

2009-05-11 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com